Mobilya ve kapı donanımlarında dünya markası olan Häfele yenilikçiliği,
kalitesi, zengin ürün çeşitliliği, rekabetçi fiyatları ve satış sonrası
hizmetleriyle sektör öncüsü olmanın ötesinde “tüketicinin kalbine ve
beynine hitap eden” bir marka olduğunu da tescilledi.
İyi bir marka olmanın tüketicinin beğenisini kazanmaktan da geçtiğine
inanan Häfele ürün tedariğinden satış sonrası hizmetlere her aşamada
tüketici odaklı düşünüyor; iş süreçlerini ve tüm yaşam alanlarına
entegre edilebilen dünya standardındaki çözümlerini tüketici
ihtiyaçlarına göre konumlandırıyor. Türkiye Tüketicileri Koruma
Derneği’nin incelemesi sonunda “Tüm Tüketicilere Tavsiye Edilen Marka”
olarak seçilen Häfele 2013 yılında “Altın Marka” ödülüne de aday
gösterilecek.
Türkiye Tüketicileri Koruma Derneği’nin (TTKD) Eylül 2012’de kapı
kolları ürün dalında “Ayın Markası” olarak seçtiği Hafele, piyasadaki
dürüst ticaret kuralları ve 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında
Kanun kapsamında, “gelen ve gelmeyen şikayetler” açısından Ocak- Eylül
2012 tarihleri arasında “takdire değer” bulundu ve tüm tanıtımlarında
“Tüm Tüketicilere Tavsiye Ediyoruz” logosunu kullanmaya hak kazandı.Bu
ödül, TTKD’ye ait www.ttkd.org.tr
web sitesine son 9 ayda ulaşan binlerce şikayet arasında Häfele ile
ilgili hiçbir şikayete rastlanmamış olması nedeniyle verildi.
Häfele’nin de benimsediği gibi, “Esas sermayenin tüketicinin
kalbindeki ve beynindeki talep tutkusu” olduğunu söyleyen Türkiye
Tüketicileri Koruma Derneği’nin “Marka Tavsiye Komitesi”, Hafele
firmasını 2013 yılı 15 Mart Dünya Tüketiciler Günü kutlamalarında da
“Altın Marka Ödülüne” aday gösterilecek iki firmadan biri olarak seçti.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder